Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

yarecky.pl

Jest poniedziałek, zeszłego tygodnia. Na początku dostaję telefon (sygnał) z w/w numeru. Później próbuję oddzwonić. Automat informuje mnie, że "ktoś się ze mną skontaktuje". Po kilku chwilach/godzinach ponownie telefon z tego numeru. W słuchawce miły głos, przedstawia się z imienia i nazwiska - mówi, że jest z programu Google Adsense i prosi o rozmowę z właścicielem firmy.

Kulturnie więc odpowiadam, że właśnie z nią rozmawia. Pan mi naświetla informację, że (rzekomo) oni, wysłali do mnie promocyjny kod do Adsense. To się akurat zgadza. Dostaję takich listów sporo. Czasami z nich korzystam, czasami nie. Zależy od humoru. Wciągam się w rozmowę. Bo przecież człowiek chce mi pomóc. Proszę o telefon pod koniec miesiąca.

 

Mijają 24 godziny, albo i nie. Znowu (ten) telefon. Tym razem po drugiej stronie pani. I znowu, kulturalnie proszę o telefon za miesiąc. Przez następnych kilka dni dostawałem po 2-3 telefony dziennie. W końcu poprosiłem rozmówcę o wpisanie do CMR'a - "Klient nie życzy sobie kontaktów". Nie minęło dwie godziny - kolejny telefon.

To już powoli zakrywało na stalking. Wiec poinformowałem panią, że rozmowę nagrywam i jeżeli jeszcze raz dostanę telefon - zgłaszam sprawę na policję.

 

Przez weekend dali mi spokój. W poniedziałek, godzina 8.30 telefon. "Dzień dobry, tu firma Google". Pomyślałem: nosz kurna. Ale byłem po lekturze poradnika Google'owego, dot. AdSense. Poprosiłem o określenie, czy pan dzwoni bezpośrednio z Google, czy od firmy współpracującej. Po chwili zawahania - firma współpracująca. Poprosiłem o nazwę tej firmy - rozłączył się.

Myślę: wpisali "Po drugiej stronie siedzi chu..., omijać szerokim łukiem". O, jakże się myliłem.


Nie minęło dwie godziny - znowu dzwoni ten sam człowiek, tym razem informując, że coś się rozłączyło. I dalej nawijkę.

Poprosiłem człowieka o podanie nazwy firmy, tym razem było to Google. Poprosiłem o wysłanie maila - nie wysłał do dziś. Poinformowałem, że rozmowę nagrywam i nagranie prześlę do oddziału firmy Google w Polsce (bo tak ustaliłem z konsultantem z infolinii Google).

 

Więc, jeżeli dotarł tu ktoś, proszę o zapamiętanie kilku ważnych informacji.

  1. Google Polska dzwoni z telefonów Irladzkich (+353).
  2. Google wysyła maile z domeny @google.com
  3. Google respektuje Waszą prywatność i to, że nie chcecie ich usług w tej chwili.
  4. Google nie spamuje przeciętnego Kowalskiego telefonicznie pierdylion razy dziennie.

A jeżeli masz tego upierdliwca na linii - poinformuj o nagrywaniu rozmowy. To jedyny skuteczny sposób na pozbycie się natrętów. Gdy uda mi się namierzyć firmę - poinformuję tutaj Państwa :)

¤ outsourcing ¤ joomla ¤ antywirus ¤  lubelskie ¤ serwis PC ¤ katalog firm ¤ sklep komputerowy ¤ papierosy elektroniczne